Oferta
Casa L'Aljub

Cap de setmana per a 10 per 600€

Preu IVA inclós

 
Top Rural Top Rural Top Rural Top Rural Top Rural Top Rural Top Rural
L'Aljub Aldea Anroig, 28-30
12370 Chert/Xert, Castellón
Tel : 964 490 130 | 687 472 516
Contacte: Odette
 Enviar email Top Rural
Top Rural
Casa de Pueblo
rustic-6.jpg
rustic-7.jpg
rustic-8.jpg
piscina.jpg

Places: 4-12 persones

   Característiques       

Gran vivenda de 220 m2, restaurada artesanalment al 2004 d´estil molt rústic. Amb parets de pedra i sostre en cabirons i fusta d´olivera. La més espectacular d´ART RUSTIC.

Distribuida en tres plantes, a la planta baixa trobem saló en ximeneia, TV i Dvd, taula de 240x140 de granit, cuina totalment equipada amb vitro, forn, rentavaixelles, frigorífic, microondes, batidora, tostadora, rentadora.... i espai exterior amb barbacoa. Separen els ambients dos arcs, un del s. XIII i un altre del s. XVI.

A la primera planta s´accedeix per una espectacular escala de fusta feta amb un tronc de pí de 1.500 kg. i fusta d´olivera. Allí coincidint amb el 800 aniversari del Rei En Jaume I i el seu pas per la casa, se li ha dedicat una habitació. El "Aposento R. Jaime I" té llit king size (de 180x200). A la mateixa planta hi ha un altra habitació de matrimoni, una doble i dos banys amb ducha a-hon l´aigua xorra de la roca.
A la segona planta hi trobem 3 habitacions més -2 de matrimoni i una doble-, bany amb jacuzzi de 160 de diámetre i terrat.
Calefacció central per gasoil.
Conexió Wi-fi gratis
No es permet l´entrada d´animals.

Piscina, columpios i trinquet a 25 m.

* Premi Turisme a la Qualitat.
* Pertany al Club de Casas con Arte - Edificis que tenen inscripció al Reg. de la propietat d´avanas de 1900 i a-hon la restauració s´ha fet respectant l´antiga construcció.
* Allotjament recomanat per Top Rural

 

   Entorn       

Ubicació: A l´Aldea Anroig, just entre Vinaròs (platja) i  Morella. Avans de putjar el port de Querol. A 450m. d´altitud.  http://www.youtube.com/watch?v=i0VKkv_nUWQ

Preus:

-40 € persona i nit

-30€ pers. i nit de diumenge a dijous

-50€ pers. i nit -Pascua i Cap d´Any (amb ocupacions completes per a 4 nits)


Menors de 2 anys gratis

Mínim. 4 plaçes


Preus IVA inclós

calDisponibilidat

OFERTA:
- Septembre: Cap de setmana 12 persones amb 30% de desconte -720 € en lloc de 960€

No vàlid per a ponts i agost

rustic-1.jpg
rustic-2.jpg
rustic-3.jpg
rustic-4.jpg
rustic-5.jpg
 

   Com arrivar 

Desde Valencia:
Direcció Castellón per autovía de La Plana: Vall d'Uxó - Betxí - La Pobla Tornesa - Sant Mateu - Xert.
Desde Barcelona:
AP-7 sortida Vinaròs. Després N-232 fins a Xert.
Desde Zaragoza:
N-232 Alcañiz - Morella - Xert
 
© 2008 Turismo Rural • Castellon • Peniscola • Morella • Casas rurales con Jacuzzi  - Joomla - Duplilog